07
01/2011
0

Orbán feje

 Képzelt beszélgetés a Hír tv-ben:

- Most már valamivel tényleg vissza kellene vágnunk! Folyamatosan ostoroznak minket Nyugatról, mi meg leblokkoltunk. Ne várjuk meg, amíg a Fideszből nekünk is beszólnak, hogy szar a kommunikáció! Mi az istent csináljunk?

- Emlékeztek még arra az Orbán fényképre? Tudjátok, amit az Economist használt először, aztán még egy csomóan átvették!

- Igen. Mi van vele?

- Na, szerintem mondjuk azt, hogy manipulálták! Hogy fogták szerencsétlen Viktort és photoshoppal eltorzították a fejét! Hogy démonizálták!

- De figyelj már, ez egy az egyben az a fotó, amit az AFP készített! Viktornak tényleg ilyen feje van!

- Nem baj, majd szólok Lacinak, ő simán bevállalja, hogy szakértőként a nevét adja hozzá, hogy igenis durván photosoppolva lett a fej!

- Hmm. Ez jónak tűnik!

- Jaj főnök, közben felhívtam az Economistot, de egyből nekem támadtak. Kikérik maguknak, hogy manipulálást emlegetünk és azt kérdezték, hogy láttam-e az eredeti képet! Aztán meg követelőztek, hogy mondjam meg, szerintünk pontosan mit manipuláltak a képen! Nem tudtam mit mondani, úgyhogy gyorsan leraktam.

- Jó, nem baj, majd azt mondjuk, hogy megkerestük őket, de nem válaszoltak.

- De mi lesz, ha kekeckednek?

- Hadd gondolkozzam. Hogy hívják a főszerkesztőt?

- Micklethwait.

- Hát ez nem jó hír... Erre most nem fogjuk tudni ráhúzni, hogy zsidó!

- Jó, akkor mondjuk azt, hogy balliberális lap, és a nemzetközi karvalytőke pénzeli! Így már senki nem fog hinni nekik!

- Már én is unom, de legyen, mondjuk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mivanittkerem.blog.hu/api/trackback/id/tr372566472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása